Opiskelijat

Tervetuloa arvokkaaseen työhön!
Olet valinnut itsellesi tärkeän ammatin. Jatka sitkeästi, vaikka lähihoitajakoulutus tuntuisikin välillä rankalta tenttisuman ja näyttöjen painaessa päälle. Koulutuksen suola on ehdottomasti useat mahdollisuudet työssäoppimiseen. Jokainen kerta on tilaisuus oppia ja löytää uutta.  Valmistumisen jälkeen lähihoitajalla on valittavanaan laaja työpaikkojen kirjo. Rohkeasti vaan keikkailemaan erilaisille työpaikoille!

Olitpa nuori tai aikuinen opiskelija, SuPer on vierelläsi jo ennen työelämään astumista. Saat suurimman hyödyn ilmaisesta opiskelijajäsenyydestä liittyessäsi SuPerin opiskelijajäseneksi heti aloittaessasi opiskelun. Jäsenyys ei sido sinua mihinkään.

Jäsenetuja saat paljon: Joka kuukausi postilaatikoosi tulee SuPer-lehti, josta saa mainiosti tietoa esim. koulutehtäviä varten. Saat kalenterin sekä jäsenkortin ( jolla saa lisää etuja mm. bensiinistä sekä risteilyistä ). Saat myös ilmaisen vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Vastuu- ja oikeusturvavakuutus on voimassa työssäoppimisjaksoilla ( myös ulkomailla ) sekä työskennellessäsi alan töissä.

Saat myös SuPerin työttömyyskassan jäsenyyden maksutta. Samalla opiskelijajäsenyyslomakkeella haet myös työttömyyskassan jäsenyyttä. Lähetä kopio SuPerille ensimmäisen työsuhteesi työsopimuksesta. Voit kerryttää työssäoloviikkoja jo opiskelusi aikana, mistä on suuri hyöty valmistuttuasi.

SuPerin opiskelijajäsenenä olet myös lämpimästi tervetullut kaikkeen ammattiosastomme toimintaan mukaan! Saat samalla arvokkaita kontakteja työelämään ja kuulet kokemuksia ja vinkkejä. Rohkeasti vaan ehdottamaan mieleisiä tapahtumia, äänesi kyllä kuullaan!

Tervetuloa opiskelijajäseneksi!

Onnea ja menestystä opintoihin!